OGŁOSZENIE

OGŁOSZENIE
Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. 
Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna. 
Na stronie internetowej PCPR oraz BIP PCPR dostępne są nr telefonów oraz adresy e-mail poszczególnych komórek organizacyjnych, z którymi należy się kontaktować.
Możliwe jest załatwianie spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. Skargi i interwencje można zgłaszać także mailem.
Do pomieszczeń i budynku PCPR wpuszczani będą jedynie pracownicy. Wszystkim pracownikom, dla których było to możliwe, zorganizowano pracę zdalną. 

Zachęcamy do załatwiania spraw w formie elektronicznej poprzez system ePuap (wszystkie sprawy) oraz SOW (w przypadku spraw związanych z dystrybucją środków PFRON). Wszelkiego rodzaju informacje uzyskacie Państwo również telefonicznie pod numerem 17 859 487 23.

Będziemy wdzięczni za zastosowanie się do powyższej rekomendacji, gdyż takie odpowiedzialne zachowania mają pomóc chronić zdrowie Państwa i obsługujących pracowników.